dimecres, 11 de gener del 2012

Transicions: de la indignació a l'acció

 Un lloc de la xarxa interessant per anar visitant...

 http://transicions.blogspot.com

En un món estructuralment desequilibrat, violent i insostenible  la prioritat de cadascú, de cada col·lectiu i de cada poble, és viure per transformar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BUS + BICI = 18 anys després

Xavi Arderuis El 22 de juliol de 2008, el ple municipal va aprovar per unanimitat una moció presentada per L'Altraveu que comprometia l...