divendres, 26 de setembre del 2014

Antonio Turiel, entrevista a la TV de Girona


Canvi climàtic - Què és el Peak Oil ? - La crisi econòmica no s'acabarà mai - El petroli ens indica cap on anirem - La petita recuperació d'Espanya no durarà - Com es podria pilotar el decreixement? - No hi ha vies de solució senzilles pel petroli - Cal afrontar el problema directament - Les energies renovables són el futur, però no podem continuar consumint aquest índex d'energia - Si fem la transició ara podrem viure més o menys igual que ara, però no podem esperar més - La classe política ho sap tot perfectament, però no es publicita per no generar alarma - És millor explicar les coses com són i aplicar les mesures que calguin. 

BUS + BICI = 18 anys després

Xavi Arderuis El 22 de juliol de 2008, el ple municipal va aprovar per unanimitat una moció presentada per L'Altraveu que comprometia l...