divendres, 16 de maig del 2014

#Multireferèndum, perquè la democràcia, la fem nosaltres



Davant una democràcia buida, construïm poder popular. Perquè la democràcia, la fem nosaltres, exercint el nostre dret a decidir sobre els temes que ens importen. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BUS + BICI = 18 anys després

Xavi Arderuis El 22 de juliol de 2008, el ple municipal va aprovar per unanimitat una moció presentada per L'Altraveu que comprometia l...