dilluns, 7 de desembre del 2009

Tokio té el millor aparca-bicis del món?

Interessant article sobre el tema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BUS + BICI = 18 anys després

Xavi Arderuis El 22 de juliol de 2008, el ple municipal va aprovar per unanimitat una moció presentada per L'Altraveu que comprometia l...