dimecres, 8 de maig del 2013

Hola, Europa!


31 persones reflexionen sobre el dret a l'autodeterminació i la situació política que es viu a Catalunya, la més transcendental de la seva història moderna. "Hola, Europa!" és un viatge que transcorre pels paisatges, les ciutats i les idees.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BUS + BICI = 18 anys després

Xavi Arderuis El 22 de juliol de 2008, el ple municipal va aprovar per unanimitat una moció presentada per L'Altraveu que comprometia l...