dijous, 30 de juny del 2011

Castellar del Vallès - La teva opinió

Curiositats a la xarxa.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BUS + BICI = 18 anys després

Xavi Arderuis El 22 de juliol de 2008, el ple municipal va aprovar per unanimitat una moció presentada per L'Altraveu que comprometia l...