dimecres, 25 d’abril del 2012

Qué passa si no paguem els peatges?



Amb Germà Bel, catedràtic d'Economia Aplicada de la Universitat de Barcelona. 
La tribu de Catalunya Ràdio 24/04/2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BUS + BICI = 18 anys després

Xavi Arderuis El 22 de juliol de 2008, el ple municipal va aprovar per unanimitat una moció presentada per L'Altraveu que comprometia l...