Des de Castellar del Vallès
És una tele belga, no alemanya...
Tens raó, ho hem esmenat, moltes gràcies
Xavi Arderuis El 22 de juliol de 2008, el ple municipal va aprovar per unanimitat una moció presentada per L'Altraveu que comprometia l...
És una tele belga, no alemanya...
ResponEliminaTens raó, ho hem esmenat, moltes gràcies
ResponElimina